Thursday 10 January 2013

New year's resolution

Ahh finally i have time to write... I hope its not too late to wish Happy New Year!!

 Just come back from holiday. The holiday was great! Finally dapat juga spend time with DH pergi memancing. Terubat juga rindu nak memancing walaupun yang dapat hanyalah 2-3 ekor ikan buntal! hahaha

Oh about the Body Shop parcel.. yeah finally dapat juga. Staff di office beritahu, on 2nd Jan baru sampai,  i dah sampai di Ipoh masa tu.. nevermind, i found out that strawberry shower gel not that good enough when put on my body. I have to admit that Guardian shower cream is much much better and it cost me only RM 10.90!!

I spend so much money for this new year buying beauty products.  Maklumlah tengah menghabiskan sisa sisa bonus hari tu ;P. My new year resolution for 2013 adalah untuk menjadi cantik diluar dan didalam, for Husband bukan org lain. Not that husband tak suka diri saya seadanya, tapi ni kira bonus la kepada DH because he loves me unconditionally, yang tak kisah who i am, what my size and terima diri ini seadanya. Semoga DH sentiasa happy dengan memandang saya. ;P. Saya rasa semua isteri perlu menjaga penampilan untuk suami dan tak salah kalau yang mampu untuk peruntukan sedikit wang berhias untuk suami. Walaupun berhias ke pejabat walau suami tak melihat kita di pejabat sedikit sebanyak  mejaga air muka suami juga. Tahun ni saya berazam nak banyak kan koleksi baju kurung. Rasanya dah tak nak pakai kemeja atau kadang kadang berTshirt lagi ke pejabat. Mungkin sekali sekala. Tak boleh drastik nanti tak terikut hehehe..

Selain itu  saya juga berazam mencantikkan jiwa dan rohani for Allah SWT. Saya tak tahu bagaimana nak mula, tapi atas bimbingan DH semoga semuanya berjalan lancar.

My pray, for this year, I just want to be happy, have kids, enjoy my life, love Allah, husband and family, Recites Quran for arwah ayah, help others and create some good works and photos. Amin..


Love,
Eny



No comments:

Post a Comment